umeludkos.blo.gg

Od Proxy Blocksbuster! Full Hack Mod Exe Free Safe

Kategori: Allmänt

Mod Exe Free Safe Blocksbuster!

 

 

Blocksbuster! hack generator

 

Ipod / 61653 glasov / velikost = 207686 kilobajtov / 4,5 od 5 / Obožujem igre vudu, vendar je bila ta razočaranje. Kot vedno je oglas za njihove igre in tudi hrup je padel, ko so bloki padli v luknjo, zato se je oglas zdel precej kul. Vsaj tako je prikazal oglas gledalcu. Dobil sem igro in vse z velikimi pričakovanji, odprl sem igro in zagledal popoln mrak. Bil sem kot oh ok, to je nova igra, zato traja nekaj časa, čakal sem približno 30 sekund, da se dotaknem telefona, da se ne bi mogel izklopiti in še vedno nič. Zaprl sem aplikacijo. Ponovno poskusil in še vedno nič. A spet sem zaprl aplikacijo in čakal 10 sekund. in logotip se je končno pojavil. Potem, ko sem šel v prvo stopnjo, ni bilo hrupa. Ni bilo nobenega hrupa, kot se je prikazal oglas (ko so bloki šli v luknjo) sem bil trenutno zelo razočaran. Igral sem igro in ta "oglas" je po mojem mnenju izstopil, rekel sem, da moram plačati 3 dolarje (2,99) za nobene oglase, ki jih nisem plačal, vendar lahko "oglas" zaprete in potem se je spet pojavil. Še eno razočaranje. Vem, da bo težko razviti igro, še posebej pa jo narediti, toda ko igrate igro in je oglas, razmislite, da oglas oglasite enkrat. Zadnja stvar / razočaranje. LAGA. Popravite napako / v aplikaciji = konična luknja / datum objave = 2019-04-12.

 

 

 

Kommentera inlägget här: